Blije klanten

Publicatiedatum: 02-02-2018

Elke dag een beetje beter

Elke dag een beetje beter.

We willen onszelf continue verbeteren. Dit betekent dat we onze klanten in 2018 beter van dienst willen zijn. Dat doen we samen met onze huurders en KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector). Vanaf februari gaat KWH onderzoeken hoe onze huurders onze dienstverlening beoordelen.

KWH benadert huurders de komende periode schriftelijk (vragenlijst) of telefonisch. We onderzoeken:

  • Hoe huurders het contact met Servatius ervaren,
  • Hoe huurders reparaties of onderhoud beoordelen,
  • Hoe huurders onze dienstverlening beoordelen bij het verlaten van de oude woning (verhuizen) of het betrekken van een nieuwe woning.

Zo bouwt Servatius samen met haar huurders aan een beter Servatius!

Vragen
Heeft u vragen over het onderzoek? Dan kunt u contact opnemen met Frank Teschers, onze kwaliteitsadviseur (f.teschersservatiusnl of 06-10939160).

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden