Onze klantenservice helpt u verder

Publicatiedatum: 13-01-2017

De kwaliteit van onze dienstverlening vinden we heel belangrijk. Daarom zijn we continu bezig met het verbeteren ervan. Dit doen we zodat we u beter en sneller kunnen helpen. Vanaf januari werkt onze klantenservice daarom anders.

Wat betekent dit voor u?
Medewerkers van de klantenservice beantwoorden het grootste gedeelte van de vragen zelf of handelen het direct voor u af. Heeft u een reparatieverzoek, wilt u de huur opzeggen of een betalingsregeling? Voortaan helpen de medewerkers van de klantenservice u direct verder.

De eerste periode zal dit wellicht nog even wennen zijn, voor zowel u als onze medewerkers. Het kan daarom voorkomen dat u iets langer moet wachten dan u gewend bent van ons. Uiteraard proberen we dat zoveel mogelijk te voorkomen!

Zelf regelen
Medio 2017 kunt u ook zelf zaken regelen via het klantportaal. Wij zetten deze online dienstverlening in om het regelen van uw woonzaken makkelijker en sneller te maken.

Komt u voor vragen liever naar ons kantoor dan bent u uiteraard nog steeds van harte welkom!

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden