Skip to content

Een klacht over Servatius melden

Elke dag zetten alle collega's van Servatius zich in om ervoor te zorgen dat onze bewoners een fijn thuis hebben. Wij doen er alles aan om u zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over Servatius. Laat het ons weten, dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing en onze service verder verbeteren. 

  1. Heeft u een klacht omdat iets gerepareerd moet worden in uw woning?
    Geef dit door via het melden van een reparatie in Mijn Thuis.

  2. Heeft u een klacht over Servatius?
    Bijvoorbeeld doordat u niet correct bent behandeld of gemaakte afspraken niet zijn nagekomen. Geef het ons door via het klachtenformulier in Mijn Thuis of stuur uw klacht per e-mail naar servatius@servatius.nl

  3. Ervaart u overlast?
    Bijvoorbeeld door harde muziek of ander lawaai, rommel, afval of overlast door drugs- en alcoholgebruik. En komt u er zelf met uw buurtgenoten niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 043-32 84 300. Dan zoeken we samen naar een oplossing. 

Veelgestelde vragen